Telefon: 0775302189 / Program: L-V (10.00 - 16.00)
Email: office@bocancimilitari.ro

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, trimite un email la adresa vanzari@bocancimilitari.ro cu datele comenzii ce trebuie refacute precum si cu noile date de facturare .

Am primit un produs defect de nou (DOA), ce trebuie sa fac?

Contacteaza-ne la numerele 0775302189 sau prin e-mail completand datele de contact si problema intampinata cu produsul achizitionat si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia optima.

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor; b) rezervarea produselor se face imediat dupa inregistrarea comenzii; c) poti verifica direct din contul tau de pe bocancimilitari traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

 In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Banii se pot returna in termen de maxim 30 zile de la primirea produsului de catre bocancimilitari.ro. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul adresei de email vanzari@bocancimilitari.ro, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.